diumenge, 18 de setembre del 2016

FINAL CURS 2015-16

Com tots els anys, quan s'acaba el curs, solem fer un Claustre final, un acte d'acomiadament dels companys que passen  a una "millor vida" i acabem el dia amb un dinar de germanor entre "tots" els companys. El dinar també serveix per a retrobar-nos amb excompanys que ja estan jubilats i que vist la bona cara que fan, ens treuen les dents llargues, de manera que sense voler, immediatament ens posem a pensar quans anys ens queden per alcançar l'enyorada jubilació i eixe elixir de joventut que porta en tot un "pack integrat".

Enguany vam acomiadar al Conserge-Home Multifuncions Diego i a les professores i professors Mª Carmen , Ana Maria (no va assisitir), Floreal  i José Maria.

Com l'any passat, vaig voler fer-los una xicoteta entrevista, però amb Diego em vaig despistar i no la vaig fer. Afortunadament vaig parlar amb la seua filla Diana (exalumna del Poli), i hem aconseguit també que Diego ens contara com ha sigut el seu pas per l'institut.  

Crec que no deurieu perdre-vos les entrevistes. Totes tenen coses molt interessants que ens poden servir per a entendre  els canvis en l'educació,  en els alumnes, en la família, i en la societat al llarg de tots eixos anys en què han estat donant el millor d'ells en una tasca tan important i bonica com és la nostra.

Vos deixe la Llista de reproducció que està a Youtube. Heu d'anar picant si voleu  veure-los tots (6). Està també el "Trailer" que ja vos vaig passar. I també vos deixe aquest enllaç per si vos voleu descarregar els videos (ací els deixaré un mes, i després els borraré)